25 Haziran 2010 Cuma

Beni Güzel Hatırla

Beni güzeL hatırLa bunLar son satırLar...
Farzetki bir rüzgardım esip geçtim hayatından

yada bir yağmur,seL oLdum sokağında

sonra toprak çekti suyu...

KayboLup gittim beLkide bir rüya idim senin için...

Uyandın ve ben bittim...






Beni güzeL hatırLa

Çünkü sevdim seni ben herşeyini...

Sana sırdaş oLdum,dost oLdum koynumda ağLadın...

Yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini...

Beni üzdün kınamadım...

ALışıktım vefasızLığa el oLdun aLdırmadım...






Beni güzeL hatırLa...

Sana unutuLmaz geceLer bıraktım...

En yorgun sabahLar...

Sana güLüşümü,gözlerimi sonra sesimi bıraktım...

En güzeL şiirLeri okudum gözLerine baka baka...

SöyLenmemiş merhabalar sakLadım her köşeye...

VedaLar bıraktım dudakLarda...

Ne ararsan bir sevdanın içinde;

FazLasıyLa bıraktım ardımda...






Beni güzeL hatırLa...

Dizlerimde uyuduğunu düşün...

Saçını okşadığımı,üşüyen eLLerini ısıttığımı...

MutLu oLduğun anLarı getir gözünün önüne...

ALnından öptüğüm dakikaLarı...

Birazdan kapını çalan kişinin ben oLabiLeceğimi düşün!

Şaşırtmayı severim biLiyorsun!

Bu da sana son sürprizim oLsun...

Şimdi seninLe yaşanan günLeri ateşe veriyorum...

Beni güzeL hatırLa

GİDİYORUM...







Orhan Veli Kanık



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><