7 Ağustos 2010 Cumartesi

Avrupa Birliği Kadınlar Boks Şampiyonası'nın Son Gününde 3 Altın Madalya Kazandık


Pek anlamam bokstan.Hele bir de bayanlar olunca konu hakkında bilgim olmuyor.Sadece bilinen spor dallarında oldukça çok blog var ve benden kat ve kat daha iyi yazılar yazıyorlar.Hem farklılık olsun diye hem de boks hakkında insanların bilgileri gelişsin diye bu yazıyı koyuyorum.

Macaristan'ın Keszthely kentinde düzenlenen şampiyonanın son gününde ringe çıkan 4 milli sporcudan 3'ü rakiplerini yenerek altın madalya elde etmiş.Milli boksörler Gülsüm Tatar, Serpil Yassıkaya ve Ayşe Taş rakiplerini yenerek altın madalya kazanırken Sümeyra Yazıcı ise rakibine yenilerek gümüş madalya kazandı.

Şampiyonayı 3 altın, 1 gümüş ve 2 bronz madalya ile kapatmışız.

Rodrigue Beaubois Şampiyona da Yok


Fransa Milli Takımı'nın oyuncusu Rodrigue Beaubois'in ayağının kırılması sonucunda şampiyona yer alamıyacağı açıklandı.Fransa milli takımı açısından oldukça kötü bir gelişme.

Acaba kimin bedduasını aldık?

Nba'den Diyeceklerim Var &32


Chicago Bulls , Keith Bogans ile 2 yıllık anlaşma yaptı.

Brian Scalabrine yaptığı açıklamada ; '' Avrupa’dan cazip tekliflerin kendisine geldiğini , öncelikli hedefinin 1 sezon daha NBA mücadelesi içerisinde yer almak olduğunu '' söylemiş.

Atlanta Hawks'ın Elson , Skinner ve Boone ile ilgilendiği açıklandı .

Anthony Tolliver, Minensota Timberwolves ile 2 yıl için 4.8 milyon dolara anlaşmış.

Şimdi Hangisi İnsan Değil


Usain Bolt rekorları kırarken bazıları Bolt'a insan değil diyorlardı.Hatta yarışın sonuna yaklaşırken maymun hareketleri yapmasa kırdığı rekorları kırılmaz hala getirebilir deniliyordu.Gay belki rekor kıramadı ama insan olmayan birini yenmiş oldu.Şimdi Gay'da mı insan değil? Yoksa Bolt'a insan değil diyenler mi insan değil?Yoksa hepimizde mi insanız?

Bence hepimiz insanız.Herkes geçilebilir.Tamam belki Bolt'un ciddi sakatlığı olabilir ama Gay'da sakatlıklardan çıkmış birisi.Bu yarış adamıma moral verdi ve birazda olsa birilerinin susmasına neden oldu.

Bu arada lan hemende Gaycı ( bu nasıl bir kelime ) olduk diyenler olabilir.Ben Powell'in sakatlandığını yazdığım sırada Powell olsa iyi olurdu ama umudum Gay demiştim.

İnanmayanlar tıklasın.

Dünya Rekoru Kırılamadı / Alemitu Bekele 2. Oldu


Kadınlar 5 bin metrede dünya rekorunu kırmak için yarışan Meseret Defar 14:42.46 ile derecesiyle yarışı birinci bitirdi ama dünya rekorunu kıramadı.Beleke ise yarışı 14:42.62 ile bitirdi ve 2. oldu.

Oldukça zevkli bir yarış izledik.Özelliklede son sprinterda.Beleke bir ara öne geçsede pek kasmadı ve birincilik mücadelesini son sprintera bıraktı. Son sprintera girerken Defar birinciydi ve Beleke ile olan farkı son sprinterda Beleke'nin çok iyi koşmasına rağmen kapatmasına izin vermedi ve yarışı birinci bitirdi.

Burda kaybeden Beleke olmadı.Defar dünya rekorunu kırmaya çalışmıştı.Beleke ise aldığı davet üzerine gelmişti.Defar moralsiz bir şekilde evine dönüyor.Beleke eğer biraz zorlarsa kendini diğer yarışlarda Defar'ı rahatça geçer.

Adebayor 9 Numarayı Giyecek


Burda da dediğim gibi Adebayor , Premier Lig'den ayrılacağı için üzgün olduğunu ama Avrupa'da başka büyük liglerde var demişti ve Juventus'ta oynamak isterim demişti.Bu konuyla ilgili City yönetiminden bir açıklama gelmemişti ama ben yazıyı yazdıktan 2-3 saat sonra City yönetimi , Adebayor ile yollarının ayrılacağı haberini twitterdan yalanlamış.

City klübünün twitter hesabında yazanlar bunlar ;

"Aksi yöndeki haberlere karşın, herkese Adebayor'u satmak gibi bir planımız olmadığını duyurmak istiyoruz. Kendisi resmi olarak yeni sezonda 9 numaralı formayı giyecek" ifadeleri kullanılmış.

Thomas Müller Sözleşmesini Uzattı


Dünya Kupası'nda attığı 5 gol ve yaptığı 3 asistle Altın Ayakkabı'nın sahibi olan Müller , yenilenen kontratla 2015 yılına kadar Bayern Münih forması giyecek.

Daha önceki sözleşmesi gereğince sözleşmesi 2013 yılında sona erecek olan Müller'le Chelsea ve Real Madrid'in ilgilenmesi sonucunda Bayern'in yeni sözleşme imzaladığı belirtiliyor.

6 Ağustos 2010 Cuma

Nba'den Diyeceklerim Var &31


New York Knicks'in 1 yıl için 2.7 milyon dolarlık kontratını kabul etmeyen Brown , Los Angeles Lakers ile 2 yıl için 4.6 milyon dolarlık kontrat imzaladı.

Roger Mason New York'la 1 yıl için 1.4 milyon dolara anlaştı.

Larry Hughes'le Bobcats ve Celtics'in ilgilendiği açıklandı .

Indiana Pacers oyun kurucu arayışlarına devam ediyormuş.

Kontratının son yılında olan Jared Jeffries'le Knicks ilgileniyor. Knicks , Jared Jeffries için Houston Rockets'a Eddy Curry'i teklif etti .

Nba'den Diyeceklerim Var &30


Clippers'ta, takımın eski koçu ve Genel Menajeri Mike Dunleavy'nin mahkeme süreci devam ediyor. Dunleavy, parasını alamadığı gerekçesiyle Clippers'tan davacı olmuştu.

Gerald Green, Rusya'nın BC Krasnye Krylia takımında forma giyecek.

Çaylak sezonunu Golden State Warriors'da geçiren Rob Kurz , İspanyol devi CB Granada'ya imza attı .

Detroit Pistons daha önce prensip olarak anlaştığı Ben Wallace'la 2 yıllık resmi kontrat yaptı.Wallace yıllık 1.9 milyon dolar alacak.

Minnesota Timberwolves'ın resmen serbest bıraktığı guard Delonte West'e şuan 3 takım talip oldu.West'in talipleri arasında ;

Celtics, Mavericks ve Bulls var.

Hafta Sonu Futbol


7 Ağustos Cumartesi

18:45 Bayern Münih-Schalke 04 / (Almanya Süper Kupası) - TRT 1
20:30 Bursaspor-Trabzonspor / (Türkiye Süper Kupası)- ATV
21:00 Manchester City-Valencia / (Dostluk maçı) - Kanaltürk
22:00 O.Lyon-Monaco - Kanal A


8 Ağustos Pazar

17:00 Manchester United-Chelsea / (İngiltere Süper Kupası)- NTV Spor
21:30 Villarreal-Beşiktaş / (Dostluk maçı) ATV
22:00 Montpellier-Bordeaux / Kanal A

Nba'den Diyeceklerim Var &29


Dallas Mavericks'in, geçtiğimiz sezonun ortasında takas ettiği Caron Butler'ı, takas edebileceği belirtildi.

Atlanta Hawks'ın forveti Maurice Evans dizinden ameliyat oldu .

Diğer Nba'den Diyeceklerim Var yazılarında da dediğim gibi Minnesota'ya gelen Delonte West serbest kaldı .Minnesota'nın başında kim olduğunu bilmesem siz manyak mısınız derdim.Ama başında adamın kim olduğunu biliyoruz.Alıştık artık.

Pistons TV yorumcusu Kelser'e göre, Detroit Pistons sezon başlamadan önce takas yapacakmış.

Los Angeles Clippers bu yaz kontrat yenilediği forveti Craig Smith'in ameliyat olduğunu açıkladı.

Temsilcilerimizin Kura Değerlendirmesi


Galatasaray-Karpaty

Ukrayna ekibini tanımıyoruz ama takımızı tanıyoruz.Eğer Galatasaray oyuna odaklanırsa zorlanmadan turu geçer.


Beşiktaş -Helsinki

Bjk'nin rahatça turu geçeceğini düşüyorum.2 maçada üst oynuyacağım.


Liverpool-Trabzonspor

Eğer Trabzon'un başında Şenol Hoca olmasa Liverpool'un rahatlıkla turu geçeceğini söylerdim ama gerek Liverpool'un sorunları gerekse Şenol Hoca'nın Trabzon'da olması turu biraz zorlaştırcak.Trabzon puan alır ama turu geçebilcek mi göreceğiz.



Paok-Fenerbahçe

İlk maç kesinlikle berabere bitecek.Fenerbahçe turu geçip geçmiyeceğine kendi karar vercek.Zor da olsa geçer bana göre.

Adebayor Juventus'a Mı Gidiyor?


İtalyan gazetesi Tuttosport'a konuşan Adebayor "Premier Lig'den ayrıldığım için çok üzgünüm ama Avrupa'da başka büyük liglerde var" şeklinde konuşmuş. Juventus'a transfer olacağı iddiasına da açıklık getiren Adebayor "Juventus, gerçekten çok büyük bir kulüp ve orada futbol oynamak isterim" demiş.


Manchester City Kulübü'nden konu hakkında henüz resmi bir açıklama yapılmadı. City Balotelli'yi kesin alcak gibi . Robinho'da Santos'da kalmak istiyorum diye açıklama yapmıştı.Okumak için tık .

Türkiye'de Bir Atak Var


Bir ... çocuğu yüzünden 2016 Avrupa Şampiyonasından olduk.28 Ağustos'da Dünya Basketbol Şampiyonası ülkemizde başlıyacak.Halterde evimizde şampiyona düzenliyeğiz.Voleybolda düzenledik.Filan da filan.

Esas yazının amacına gelirsek FIBA , Türkiye’nin, 2014 Dünya Bayanlar Basketbol Şampiyonası’nın ev sahibi adayları arasında yer aldığını açıkladı. FIBA’nın açıklamasında, şampiyonaya ev sahipliği yapmak isteyen Türkiye, Avustralya ve Brezilya’nın başvurularının kabul edildiği ve bu üç ülkeden birinin 2014 Dünya Bayanlar Basketbol Şampiyonası’nı düzenleyeceği belirtildi. Organizasyona ev sahipliği yapacak ülke için karar, gelecek yıl verilecek.

Türkiye, daha önce bayanlar dalında bu şampiyonaya ev sahipliği yapmadı. Diğer adaylardan Avustralya şampiyonayı 1 kez (1994), Brezilya ise 4 kez (1957, 1971, 1983, 2006) düzenledi.


2010 Dünya Bayanlar Basketbol Şampiyonası, 23 Eylül-3 Ekim tarihleri arasında Çek Cumhuriyeti’nde düzenlenecek.


Yani demek istediğim bizde bir atak var.Hayallerimiz gerçek oluyor ve büyük turnuvaları ülkemizde düzenlemeye başladık.Bir de futbolda böyle büyük turnuva düzenlesek tam olur.

Getafe Adrian Colunga'yu Aldı / Güiza Nereye Gidecek


Roberto Soldado'yu Valencia'ya sattıktan sonra golcü arayışına giren ve Güiza'yla ilgilenen Getafe, geçtiğimiz sezon Real Zaragoza'da kiralık oynayan Colunga için Recreativo Huelva'ya 2.5 milyon euro vererek transfer etti.

Recreativo kulübü Adrian Colunga'nun başka külübe transferi durumunda bonservis ücretinin yüzde 10'luk bir kısmını alacak.

İspanyol basını, Güiza'nın bundan sonra ya 7 milyon avro bonservis bedeliyle Rubin Kazan'a transfer olacağını ya da Fenerbahçe'de kalacağını yazdı.

5 Ağustos 2010 Perşembe

Ramires Chelsea'de


Benfica, 25 milyon Euro karşılığında Arjantinli kanat oyuncusu Angel Di Maria'yı Real Madrid'e gönderdikten sonra şimdi de 22 milyon Euro karşılığında Ramires'i Chelsea'ye gönderdi.

Benfica, Ramires'i geçen yaz 8 milyon Euro karşılığında Cruzeiro takımından transfer etmişti.

Hepimiz aynı şeyi düşünüyoruz öyle değil mi?

Houston Rockets Çin'de Hazırlık Maçı Yapacak

Houston Rockets sezon öncesi hazırlıkları kapsamında New Jersey Nets ile Çin'de 2 hazırlık maçı yapacak ve Yao Ming kısıtlı sürelerde olsa oynuyacak.İlk hazırlık maçının tarihi 13 Ekim olarak açıklanırken, 2. maç ise 16 Ekim'de oynanacak.

En büyük pazarımız Çin'de ve bunu kullanmamız gerekiyor.Zaten Yao'da basketbolu bırakabilirmiş.Lan bir de Türkiye'ye gelin.

Nba'den Diyeceklerim Var &28


Carmelo Anthony , Denver ile bu yaz sözleşme yenilemiyecek.Bu New York belki LeBron'u alamadı ama burda da dediğim gibi Carmelo ve Paul'u getirecek.

Amerika milli takımından gene kötü bir haber geldi.Mono adlı hastalık dolayısıyla ilk kampta iyi bir performans ortaya koyamayan Lopez affını istemiş milli takımdan.Lopez'in yerine McGee alınmış kadroya.

Miller açıklamasında 4 yıl daha basketbol oynamak istediğini söyledi.Şimdi böyle bir açıklama neden yaptı anlıyamadım ben?

Cavaliers'ın play-off'lar için yarışacağı ancak içerde konuşulan tablonun daha farklı olduğu ifade ediliyor. Cavaliers, draft için planlamalar yapıyormuş.Bence en doğrusunu yapıyorlar.

Phoenix Suns , guard Matt Janning ile sözleşme imzaladı .

Güzel Yurdumdan Manzaralar &15

Nba'den Diyeceklerim Var &27


Shaq , Boston ile anlaşmış.Semih benchi ısıtacak gibi.

Amerika'da koç Mike D'Antoni affını istemiş milli takımdan. Belindeki ağrılar sebebiyle şampiyonaya katılamayacakmış.Onun görevini Jay Triano sürdürecekmiş. Mike ve Jay arasında bırakın dağları , dünya ile güneş arasındaki mesafe kadar fark var.

Nba kaynaklarının verdiği bilgiye göre Memphis Grizzlies , Acie Law ile anlaştı.

Miami Heat ,Patrick Beverly ile kontrat imzalandı.

Diğer Nba'den Diyeceklerim Var bölümlerinde dediğim gibi Orlando , Jason Williams ile anlaşmış.

Nihat Emre Röportajı


Ben : Hoş geldiniz, röportaj isteğimi geri çevirmeyip kabul ettiğin için çok teşekkür ederim.Nihat Emre kimdir ve günlük hayatında neler yapar?


Nihat Emre : Rica ederim ben çok teşekkür ederim. Nihat Emre, 10. sınıfa geçti bu yıl. 19 Temmuz 1995 günü doğdu; doğuştan Fenerbahçeli. Eğitimini, Gaziantep'in lokomotifi Vehbi Dinçerler Fen Lisesi'nde sürdürüyor. Sosyal olduğu kadar derslerinde özenli ve başarılı bir isim aslında. Onun dışında Gaziantep Basketbol Kulübü'nde top koşturuyor ve tenis oynamaya özen gösteriyor. Düzenli yaşayan, yatma kalkma saati pek şaşmayan bir adam Nihat Emre.


Ben : Blogunu yani Parmakarasiterliği neden bıraktın?


Nihat Emre : Dediğim gibi. Geçen yıl Seviye Belirleme Sınavı'na hazırlanıyordum. Haliyle arayı kapamam öne geçmem gerekti ikinci dönem biz de gazladık dersleri. Derslerim büyük etken oldu. Yoksa işimi gerçekten severek yapıyordum ve çok çok olumlu tepkiler geliyordu. Zaten işi ''BİY'' olarak kurumsala bağlamıştık. Gayet güzeldi; ama her şeyin bir sonu var. Kısmet deyip geçmek gerekli.


Ben : Şimdi “nbaturka.net”te nba yazıları yazıyorsun.Futbol ile arasındaki farklar neler?


Nihat Emre : NbaTurka harika bir oluşum. Takip edilmesini isterim. Orada haber çevirip forumda fikir yarıştırıyoruz. Gerçekten çok harika bir ortam var. İnsanlar son derece edep kuralları içinde tartışan tipler. Ve bir çok abi, arkadaş dost edindiğim bir mekan. Futbol ile arasındaki tek fark forum sistemi haberi girdiğimiz için işin resmiyeti ön planda. Tam tarzım değildir resmilik yazılarda giydirmeyi felan severim aslında. Göze çarpan tek ve en büyük fark da bu.


Ben : Bazı facebook basket sayfaları kaynak göstermeden senin yazılarını kullanıyor.Bu durum hakkında neler yapıyorsun veya yapmayı düşünüyorsun?


Nihat Emre : Sadece benim demek yanlış olur. Bizim anasayfanın haberleri kaynak gösterilmiyor. Esasen bu bile çok iyi. İnsanların bizim çabaladığımızı görmesi, siteyi takip etmesi gerçekten çok hoş. Bu oluşum ilerde büyük başarılara gebe bir oluşum. Ben onları uyarıyorum; birkaçı gerçekten dikkat etmeye başladı. Bu; hem kendileri hem de bizler için güzel bir şey. Ortada iki tarafın yararına olan bir durum varsa bunu kullanmamak aptallıktır zaten. Ha zaten onu hala yapanlar Allaha havale ediyorum.


Ben : Nba’de Thunderlisin.Durant ve Thunder hakkında yorumlarını alıyım?Bir de Miami’nin böyle kadro kurması sizin açınızdan olumsuz sonuçları nelerdir?Miami’yide değerlendirirsen çok sevinirim.


Nihat Emre : Hep söylerim. Benim için profesyonel sporlarda üç takım vardır. Fenerbahçe, OKC Thunder ve Liverpool. Thunder nazar değmesin çok iyi gidiyor. Bu yıl son şampiyona kıl payı kaybettik. Son topta verdiğimiz iki maçı biz alsak turu geçiyorduk. Bu sezon Cole Aldrich eklemesinin sonuçlarını merakla bekliyoruz. Acaba hep aradığımız pota altı sertliğini kazandıracak oyuncu mu Aldrich ? Umarım. Ayrıca 35-22-0 üçlüsüne 13 numaranın olgun katılımıyla harika bir Thunder izleyeceğiz bu yıl bence. Allah sakatlık, kaza bela vermesin.

Öncelikle işe Heat Başkanı Pat Riley'i tebrik etmekle başlayalım. Riley, düşlenemeyen bir şeyi gerçeğe çevirdi. Ve yanlarına da play off zamanı titremeyecek tecrübeli veteranları ekledi. Kağıt üzerinde soru işaretleri elbette var. Ancak LeBron'un Press Conference'ını izleyenler elbet vardır inanılmaz bir değişim. Gerçekten eğer saha içinde de bu EGO'lar durdurulursa ki Riley bunun altından çok iyi kalkacaktır, Heat çok iyi takım olur. Ama Bosh ölü sezon başında birinci adam ben olmalıyım felan diyordu şu an 3. adam. Takım Wade'in takımı bakalım King James bunu kabullenecek mi vs. vs. bir çok soru var ama tek cevap Heat gelecek 6 yılın mutlak şampiyonluk adayı.


Ben : Bulls hakkındaki yorumların?Bana göre Bulls bu sene sürpriz yapacak takımdır.Sana göre hangi takım sürpriz yapacak?


Nihat Emre : Bir sakatlık çıkmazsa aynen öyle. Eldeki boşluğa süperstar gelmezse nasıl değerlendirir bunun konu anlatımını yaptı Forman. Bir kere üç eski Utah'lı Korver, Boozer, Brewer buluştular. Rose gibi mükemmel bir delici Boozer gibi harika bir pota altı bitiricisine servisler yapar, yapacaktır. Korver tartışmasız üç sayı denince Ray Ray ile akla gelen ilk isim. Brewer savunmada adamın afedersin anasını ağlatır. Yedek guard olarak C.J Watson Rose'a oranla düzgün şutu olan, skorer bi adam. Rose'un üç sayılık atışlarnda mesafe kaydettiğini okuyoruz gerçekte de bu olursa Bulls harika guard rotasyonuna sahip olmuş olur. Üç numara içinse Deng her zaman gözünüz kapalı yazabileceğiniz bir oyuncu sakatlık yaşamazsa. Yedek olarak James Johnson var, geçen yıl güzel işler yaptı. Ayrıca uzun rotasyonu Boozer - Taj - Noah - Kurt - Ömer olan takımdan da korkulur. Hepsi çok üst düzey ribaundcu. Özellikle Boozer - Noah ikilisi skor savunma yönünden en tamamlayacı ikili olacaktır şüphesiz bu ligde. Bulls'un doğu'da iyi yerlere gideceği hatta Thibaodeau yönetiminde NBA Finali bile oynayabileceğini düşünüyorum. Çok korkulası takım oldular.


Ben : Nba’de oyuncularımız hakkında yeni sezonla ilgili yorum yapar mısın?


Nihat Emre : Hido'ya resmen talih kuşu kondu. Bana göre NBA'in açık ara en iyi, en karizmatik koçu Alvin Gentry ile çalışacak olması, takımda Grant Hill ve Steve Nash gibi abilerin bulunması vs. vs. Phoenix, Hido için bulunmaz bir fırsat. Yeni sezonda fantastik bir takım olacaklar. Geçen yıl ki başarıyı bile tekrarlayabilirler. Warriors'un daha üst versiyonu bir takım izleyeceğiz bu sezon NBA'de. Nash - J Rich - Hill - Hedo - Robin beşi birçok takıma eşleşme sorunu yaratacaktır. Hido'nun zaten takımın oyunu kuracağını söyledi Gentry. Nash'in NBA'in sayılı şutörlerinden olduğunu, onu normal sezonda dinledireceklerini açıkladı kimi zamanlarda. Hido harika bir yaz geçirdi.

Memo için bekleme süresi henüz. Sakatlığını umarız çabuk atlatır ama Al - Jeff geldi; takımdaki süreleri baş aşağı düşüşe geçebilir.

Hammond Ersan'ın önüne Gooden'ı getirdi. İlginç hamle gerçekten. Ersan mükemmel bir sezon geçirdi. 12 sayı 7 ribaund gibi ortalamalar yakaladı. Skiles'ın takdirine her şey. Ama Bucks'un öyle bir yeteneği harcayacağını sanmıyorum.

Semih ve Ömer henüz yeniler. Onlar için yorum yapmak erken.


Ben : Dünya Kupası Türkiye’de düzenleniyor.Yıldızlar çeşitli sebeplerle Türkiye’ye gelmiyor.Sence bahaneleri mantıklı mı?Birde Türkiye’nin şampiyonada ki şansını değerlendirir misin?


Nihat Emre : Sporcular köle değildir bir kere bunu ayırmak lazım. Zaten inanılmaz mesafeler katedip 82 tane 48 dakikadan maç oynuyorsunuz, ve sonra tam dinlenme vakitlerinizde Milli TAkım açıkçası bi çokları için işkence. Amerika dışı NBA oyuncularına hak veriyorum ben. ABD Milli Takımı için asıl hedef zaten Olimpiyatlar olduğundan bu kadroyu çok anormal karşılamamak gerek. Durant'in ülke takımı liderliğine soyunup ilerleyen yıllarda NBA'in yeni yüzü olarak piyasaya sürüleceği turnuva olacak bence bu.

Milli Takım'a kazasız belasız bir turnuva dileyelim. Devşirmeye o kadar gerek yoktu esasen. Sanırım Preldzic Türk olmadı tam bilemiyorum o konuyu. Bizim bu turnuvada en kötü bir çeyrek final yapmamız gerek. Taraftar seyirci vesaire renkli bir turnuva olacak. Milli Takım 01'deki gibi Final'de oynayabilir. Her şeyi zaman gösterecek ama öngörüm Çeyrek Final.


Ben : Diğer sorumu futbolla ilgili sorarım.FIFA Dünya Kupası bitti.Aklında kalanlar neler?İspanya’nın şampiyon olmasını bekliyor muydun?


Nihat Emre : Turnuva için öngörüm ABD ve Uruguay'ın öne çıkacağıydı. ABD harika futbol oynadı. Uruguay'da öyle. Birisi 4. oldu diğeri Çeyrek Final kapısından döndü. İspanya'nın başarısı sürpriz değil. İnsanlar yeni yeni fark ediyorlar adamların inanılmaz bir spor atılımı var. Basketbol takımı Avrupa 2. si Dünya Şampiyonu oldu, Futbol takımı duble yaptı, teniste Rafa Nadal, Bisiklette üst üste 2. kez Tour De France kazanan Contador, F1 pilotu Fernando Alonso gibi inanılmaz bir spor atağı var İspanyolların. Futbol kısmındaysa Total Futbol'u oynayan boynuz kulağı geçiverdi ve haklı bir şekilde şampiyon oldular. Turnuvadan çıkardığım tek isimse Thomas Müller. Bu adama dikkat.


Ben : Futbol konusunda acayip bir şekilde bilgi sahibisin.Bildiğim kadarıyla futbol yazıları yazmıyorsun ve banada sözün var senin blogta 1-2 yazı yazacam diye.Herhangi bir yerde futbol yazıları yazacak mısın?


Nihat Emre : Rica ederim, estağfurullah. Umarım bir gün kısmet olurda yazarız senin bloga. Şu an için karar aşamasındayım bi kaç yer var ama bilemiyorum kendimi tekrar hazır hissetmemle alakalı.

Teşekkür ederim..

Asafa Powell 100 Metre Yarışından Çekildi


Diamond League'in Stockholm ayağında, Usain Bolt ve Tyson Gay ile karşılaşmaya hazırlanan Powell, sakatlığı nedeniyle 100 metre yarışından çekildi.

Son kez antremanda kendini deneyen Powell, takozdan çıkış yaptıktan sonra büyük bir acı hissettiğini söylemiş. Bolt ve Gay ile yarışma fırsatını kaçırdığı için büyük üzüntü duyduğunu söylemiş.Powell yaptığı açıklamada;

"Bu sezon çok formdaydım ve iyi yarışlar çıkarıyordum. Bu yüzden kazanmak için büyük bir şansım olduğunu düşünüyordum. Yıkılmış durumdayım. Çünkü uzun süredir bu yarışı bekliyordum" diye konuştu.

Neyse zaten umudum Gay'dı.Ondan sorun olmadı Powell'un çıkması ama olsa iyi olurdu.

Diamond League Stockholm GP'si yarın akşam 21.00'de NTV Spor'dan canlı yayınlanacak.

Adidas İstanbul Cup Yarın Başlıyor

Adidas İstanbul Cup 6-8 Ağustos tarihleri arasında Sinan Erdem Spor Salonu'nda yapılacak.Turnuvaya katılacak ülkeler : Türkiye,İran,Sırbistan ve Yeni Zelanda.Turnuvanın programı ise şöyle :

06 Ağustos 2010

18:00 - Sırbistan-Yeni Zelanda
20:30 - Türkiye-İran

07 Ağustos 2010

18:00 - İran-Sırbistan
20:30 - Türkiye-Yeni Zelanda

08 Ağustos 2010

18:00 - Yeni Zelanda-İran
20:30 - Türkiye-Sırbistan

Karşılaşmalar NTV ve Ntvspor'dan canlı olarak yayınlanacak.

Anlamlı Sözler &77


''Önce kendi gideceğin yolu öğren, sonra öğretmeye kalk''

Gautama BUDDHA

Güzel Yurdumdan Manzaralar &14

Onarmak Zordur


Şarkılar değil de
Hep kulaklar bitiyor,
Onarmak zordur.



Bir yürek üşümüş
Kapamış kapılarını,
Onarmak zordur.



Bir şey yitirilmiş
Hiç eskimeyecektir,
Onarmak zordur.
İnsanin içine düşen korku
Özgürlüğünden olmuştur,
Onarmak zordur



Ölümü düşünmek yenilmek,
Sevmek ölümü yenmektir,
Onarmak zordur



Özdemir Asaf




2 Ağustos 2010 Pazartesi

AYLARA GÖRE KİŞİLİKLER ( Temmuz )


Iyi bir sirdastir

Anlasilmasi guc biridir

Asiri gururlu

Baskalarinin dusuncelerine asiri onem verir

Sokulgandir

Kin tutmaz

Sempatiktir

Yanliz olmayi sever

Kolay ogrenir

Arkadas sikintisi cekmez

Mide sorunlari olabilir

Zor ikna olur

Agir isleri sever




Güzel Yurdumdan Manzaralar &13

Ozan Aktay ( MixBasket ) Röportajı Ön Hazırlık


Kaç hafta önce söz almama rağmen hala bir 10 soru gönderemedim.Çok ayıp ettiğimin farkındayım o yüzden bir anda önce soruları hazırlayıp göndermem lazım.Burdan soru gelmiyeceğini biliyorum ama ben genede görevimi yapıyım.

Nba'den Diyeceklerim Var &26


Boston Celtics, Michigan'lı eski oyuncu DeShawn Sims'i kampa davet etti.

Minnesota Timberwolves, 2008 NBA Draftı 2. tur seçimi olan Nikola Pekovic'le resmi kontrat yaptı.

Boston Celtics, Jermaine O'Neal ile imzalamasına rağmen pota altına takviye arıyormuş.Semih diye bir oyuncunuz var yetmez mi?

Cleveland Cavaliers, Joey Graham ile kontrat imzaladı.

Utah , Kyrylo Fesenko ile yeniden anlaşmaya yakın.

5000 Metre Finalinde Double


Alemitu Bekele şampiyona rekorunu kırarak altın madalya kazandı.Elvan ise Beleke'nin arkasından 2. oldu ve gümüş kazandı.Atletizm tarihimizde ilk kez bir double gerçekleşti.

Neyse haberi zaten çok geç girdik.Diğer bloglar güzel yazılar yazmış.Ömer abinin ( C'est la vie blogunun sahibi ) bu konu hakkında yazdığı yazının son paragrafıyla bitirelim.

Önemli olan ten rengin, nerede doğup büyüdüğün değildir. Yaşadığın, ekmeğini yediğin ve kendini geliştirebildiğin topraklara duyduğun sevgi ve minnet duygusudur.

Yazının aslını okumak için tık .

1 Ağustos 2010 Pazar

AYLARA GÖRE KİŞİLİKLER (Haziran)


Ayni anda birden fazla sey dusunur

Nazik ve tatli dillidir

Hassastir

Kararsizdir

Komik ve eglencelidir

Konuskandir

Kolay arkadas edinir

Kolay incinir

Gribe yatkin bunyesi vardir

Cok inatcidir



Güzel Yurdumdan Manzaralar &12


Türkler'den Sprinter Çıkmaz Diyenlere / NEVİN YANIT



Bak bakalım çıktı mı çıkmadı mı?


Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><