17 Temmuz 2010 Cumartesi

Bulls T-Mac'le İlgileniyormuş


T-mac eğer böyle bir şey varsa arkana bile bakmadan git.Bulls bana göre Miami'den filan daha fazla zevk vercek.Boozer,Korver,Brewer,Ömer,Rose,Noah filan da filan.Bir tek sen eksiksin be.Git hayatını yaşa.Finallere kal(Bulls'tan ben konferans finali bekliyorum).Duydum ki Lakers senle ilgileniyormuş.Abim benim.Bırak Lakers'i Kobe'yi.Salla gitsin onları.Sen adamları översin onlar bir yüzük kazanınca yüzüne bakmazlar.Sonra yalakacı olursun.Bak şimdi Bulls'a gitsen.1-2 güzel oynasan olay bitti.Belki Boozer savunma yapmayı öğrenir.Rose zaten dış şutları geliştiriyormuş.Ömer zaten potansiyeli olan çocuk.Noah'a bir şey demiyorum.Seviyorum ben o adamı.Houston'a gelse süper olur ama bizim Arjantin'li var.Yao'muz var.Boşverelim şimdi.Senin yanında olursa Noah, LeBron'a gene küfür eder.Sende bir güzel edersin benim yerime abi.Oh rahatlarım be abi.Sonra doğuştan Miamililer sana küfür eder(Doğuştan Miamiler'den kastım budur : Cleveland'ı tutupta bir anda LeBron'un Miami'ye gitmesi sonucu Cleveland tutanların sayısının kalmaması.Yoksa 15 galibiyet aldığında hala inadına Miami'yi tutan kardeşlerimizdir bizim)Abi bende onlara küfür ederim.Güzelce eğleniriz be.Bırak Lakers'i , Clippers'i.Clippers'ta Del Negro gibi bir adam var.Bir boktan çaktığı yok.Play-offa filan kalamaz onlar.Sonra suçlu sen olursun be abi.

Duy sesimi abi.Git Bulls'a.Ben mi?Yok abi ben Houstonluyum.Biz renklere aşık olduk.Seni ise bir farklı sevdik.Ama destek sonuna kadar var.Zaten bizimkiler play-offa filan kalamaz.Sen git şampiyon ol.


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><