10 Ocak 2010 Pazar

Adalet Peşinde

Filmin Konusu:

Clyde Shelton (Butler) eşi ve çocuğu ile mutlu bir hayat süren bir adamdır. Bir gün iki saldırgan Shelton‘ın evine gelir ve onun gözleri önünde eşi ve çocuğunu öldürür. Avukat Nick Rice (Foxx) saldırganlarla bir anlaşma yapmıştır. Mahkeme saldırganlardan birini ölüm cezasına çarptırırken diğerine çok az bir ceza verir. Karardan hiç memnun olmayan Shelton adaleti kendi elleriyle uygulamaya karar verir. Artık tek bir amacı vardır; bu olayda suçlu gördüğü herkesi birer birer ortadan kaldırmak.


Yorumum:

Ben bir filme bakmadan önce yorumları okurum.Ona göre bakıp bakmamaya karar veririm.Bu filmde de öyle oldu.Herkes beğenmiş ama bazı noktalarda eleştirmişler.Sinemaya gittiğimde kaç kişi olduğumuzu sayamadım demek isterdim ama herkesi saydım.Çok çok az kişiydik ve filmden çıktığımda farklı bir film izlediğimi,paramın boşa gitmediğini düşündüm.Film bana göre güzeldi.Yorumları okuduğumdan dolayı herkesin eleştirdiği sahnelere daha dikkatli baktım ve büyük beklentiye girmedim.Beklentimin az olması nedeniyle de beğenmiş olabilirim.Ama bence film güzel olduğu için beğendim.Bu arada film internette var ve oldukça orjinal bir şekilde.Belki ondan gelmemiştir kimse :) Filmde beni etkileyen bayana gelirsek bu filmde beni etkileyen kimse olmadı.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><