16 Ocak 2010 Cumartesi

The Road

Filmin Konusu:Kıyamet sonrası atmosferinde Amerika yangın yeridir. Bir baba ve oğlunun istikameti Amerika kıyılarıdır. Amerika'yı bir uçtan bir uca geçerken ellerindeki basit tüfekle yaşadıkları macerada esas problem zor hava koşullarında nereye gittiklerini bilmemeleri ve yollarına çıkan haydutlardır.


Yorumum:Yarıda kapatacaktım ama sonradan vazgeçtim.Beklenti içinde olmadığımdan dolayı beğenirim demiştim ama beğenmedim ve sonuda beklediğim gibi bitti.Birde filme yorum yapanlar yamyamlarla ilgili saçma bir şeyler demişler.Şuan tüm beslenme kaynakları varken yamyamlık var.Bırakında filmde olsun.Filmde beni etkileyen kadın tabiki Charlize Thero.Ama filmde pek güzelliği öne çıkmamış.Toplam 10 dakika gibi oynasanada oyunculuğu süperdi.

ZorTurK

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><