7 Ocak 2010 Perşembe

Hayat Nasıl Bir Şey?

Dün çok sevdiğim bir abiyle konuşuyordum.Yeni iş arıyormuş.Gittiği yerlerdeki kişiler tabi ''biz sizi ararız ya da en geç 15 gün içinde döneriz'' demişler.Hala arıyacaklar ama neyse anlatmak istediğim o değil.

Tamam okumamış(lise terk) ama eğer konuşsanız onla kesin üniversite okudu sanarsınız.Her şey bir diplomaya mı bakıyor?Evet her şey diplomaya,paraya ve torpile bakıyormuş.Bana gene anlamlı bir ders verdi.İşte ben bunu istiyorum.Bana boş boş çalışın demeyin.Niye çalışmam gerektiğimi açıklayın.Çok güzel bir örnek açıkladı.

2 yorum:

Tugc dedi ki...

Diploma da yetmez. Üniversite, doktora bitir, yine olmaz. İş, malesef ki çok zaman, bağlantıdadır. Bazen, şaşırtıp sevindirdiği olur.

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Yaşa baktım yaşadığın yere baktım.Demekki yaşadığınız bir şeyler var ki bu yargıya vardın.

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><