3 Ocak 2010 Pazar

Karikatür Şov

22 yorum:

SirEvo dedi ki...

Eklemeye çalışıyorum ama o listeye eklerken "İzlediğim Bloglar" altında senin blogu göremiyorum. URL ile ekle seçeneğini seçip adresini yazınca da içerik gösterilmeyecek falan diyor. Anlamadım gitti. Yeni Blog listem olarak eklemeye çalıştım yine aynı. Sonra tekrar denerim.

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Tmm anladım ben senin ne demek istediğini sen ekle.Sonra kaydet de olcak ama benim blog en altta olcak.Bir şeyin uzantısından dolayı en altta oluyor öyle takip listelerinde.

SirEvo dedi ki...

Yeniler.. adında bir sekme yaratıp ekledim seninkini. Görüşürüz.

SirEvo dedi ki...

İzlediğiniz URL için bir yayın bulamadık. Lütfen URL'nin doğru olup olmadığını kontrol edin:
http://zorturkderki.blogspot.com/

Takip Listemde senin blogu tıkladığımda böyle diyor. Senin attığın yeni postlar da gözükmüyor bende. Bu sorunu halletmen gerekiyor. Seni izleyenler bile yeni post atıldığında göremiyorlar Kontrol Paneli'nden.

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Tmm saol.Ewt biliyorum düzeltmek için bir şeyler yaptım ama düzelmiyor.Sordugum kişilerde bilmiyor.Yardım edebilecek birisini tanıyon mu?

SirEvo dedi ki...

Pilavustunout'tan hedehödö var. Ona yazdım bakalım. Linki de verdim. Yardımcı olabilir mi bilemiyorum ama bloglardan çakıyordu diye hatırlıyorum.

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Biliyorum takip ettiğim bloglardan biri.İnş edebilir.

Unknown dedi ki...

sorun halloldu mu arkadaşlar ve merhaba :D

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

:D sanada merhaba.Hoşgeldin ve inş eksik etmezsin o komik yorumlarını bizim blogada.Hyr olmadı senin çözmeni bekliyoruz:D

Unknown dedi ki...

ayarlar kısmında site içerik takibi var orası tüm olarak ayarlı mı.

bir de ayarlar izinler kısmından
blogu kimler gorebilir kısmı var oradan tüm okuyucular olarak değiştir.

Diyeceklerim en fazla bunlar olur şimdilik :)

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Valla tüm ve herkes diye kayıtlı.

Unknown dedi ki...

blogun yayın kısmından adını fln değiştirdin mi yakın zamanda.

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Yok zaten blog 24 Aralık'ta kuruldu ve adından da memnunum.

Unknown dedi ki...

blog ismiyle yayın isminin farklı olması kısa süreli bir sorun yaratmıs olabilir.Sorun ne zamandır var.

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Kurulduğundan beri var.Ama bazı bloglarda bu url sorunu yok.Diğerlerinde güncellendiğimde en üstte çıkıyorum.

Unknown dedi ki...

O zman blogger genel sorunlarından biri.Bazı bloglarda farklı gostermesi neden onu bulmak gerek.Sormak lazım ayarlarını o blogların ama uzun iş gibi zor olur.Başka yolu olmalı :D

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Ben anlamam valla.Eğer ben yaparım diyorsan ne gerekiyorsa ben yaparım(Bu arada saol işini gücünü bırakıp yardım etmeye çalışıyon)

Unknown dedi ki...

Rica ederim de yardım edemedim ki, bak şurada şansını dene istersen http://www.google.com/support/forum/p/blogger?hl=tr

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Yok ya yardım etmeye çalışman yeter.Desene iş şansa kaldı:D

SirEvo dedi ki...

kaynaşmışsınız. :)
Düzelir umarım sorunun.

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Nicki hedehödö olan biriyle kaynaşılmaz mı?Bakıyorum inş bulurm.

arnawut dedi ki...

hedehödö pepp'in vücudunda vüku buldu:O inanma ona sen, aslında çok resmi :P:D

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><