30 Ocak 2010 Cumartesi

İlişki Durumu: Karmaşık (It's Complicated)

Tür:Komedi,Romantik

Gösterim Tarihi:29 Ocak 2010 (Türkiye)
25 Aralık 2009 (ABD)

Filmin Konusu:Senarist/yönetmen, Oscar ödülü adayı Nancy Meyers (Kadınlar Ne İster, Aşkta Herşey Mümkün, Tatil) aşk, boşanma ve ikisi arasındaki her şeyle ilgili komedi filmi It’s Complicated ’da Meryl Streep (15 kez Oscar adaylığı ve iki Oscar ödülü elde eden), Steve Martin ve Alec Baldwin’e (Oscar adayı) yönetmenlik yapıyor.

Jane’in (Streep) üç yetişkin çocuğu, başarılı bir Santa Barbara pastahane/restoranı ve on yıl önce boşandığı eski kocası avukat Jake’le (Baldwin) dostça bir ilişkisi vardır. Fakat Jane ve Jake oğullarının üniversite mezuniyeti için kendilerini şehir dışında bulduklarında, işler karışmaya başlar. Birlikte yedikleri masum bir yemek düşünülmeyen bir şeye dönüşür—yeni bir ilişki. Jake, çok daha genç olan Agness’le (Lake Bell) evlidir ve Jane artık, diğer kadındır.

Jane’in mutfağını değiştirmek için işe alınan mimar Adam (Martin), yeniden alevlenen bu aşkın ortasında kalır. Boşanmasının etkilerini atlatmaya çalışan Adam, Jane’e aşık olmaya başlar, ancak çok geçmeden bir aşk üçgeninin parçası olduğunu fark eder.

Jane ve Jake kendi hayatlarına mı devam etmeli, yoksa aşk ikinci turda gerçekten daha mı güzeldir?

Yorumum:Konuyu okuyunca zaten filmi anlıyorsunuz.Filmin Türkiye'de 1 ay geç girmesi üzerine film internete düşmüştü.Ama 3 büyük ustanın oynadığı filmi internetten izlemek istemedim.Dün vizyona giren filmi sinemada izledim.Filme gelirsek eğer film aslında güzel ama ben beğenmedim.Belki beklentilerimin yüksek olması ve daha 16 yaşında olduğumdan dolayı beğenmemiş olabilir.

Filmin En İyi Oyuncusu
Steve Martin

Aşkı Ararken filminde beğenmemiştim oyunculuğu ama burda çok iyi oynamış.

Saygı Duyuyorum
Meryl Streep
Yoruma gerek var mı?

Beklentileri Karşılayamayan
Alec Baldwin

Çok iyi yardımcı oyuncu olarak oynadığı filmler var ama burda oyunculuğunu beğenmedim.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><