26 Ocak 2010 Salı

Morganlar Nerede? (Did You Hear About The Morgans? )

Gösterim Tarihi:22 Ocak 2010 (Türkiye)
11 Aralık 2009 (ABD)

Filmin Konusu:
Meryl ve Paul Morgan’ın mükemmel hayatlarının tek başarısız yönü sürdüremedikleri evlilikleridir. Ancak, başlarına daha büyük bir felâket gelir. Bir cinayetin görgü tanığı olurlar ve katilin hedefi haline gelirler. Polis, tanık koruma programı adına, onları küçük bir kasabaya gönderir. Bu yeni hayatlarında bir süre daha birarada olmak zorundadırlar.

Yorumum:.Filme sinemada bakmayı düşünmüyordum ama sinemaya davet edilince gitmek zorunda oldum.Ama bir daha davet edilen her filme gitmiyecem.Filme izlediğim en kötü film diyebilirim.Eğer sinemaya gitmeyi düşünen varsa kesinlikle gitmesin.Bakacaksanız internetten bakın(Ona bile değmez ama neyse).2 saatim boşuna gitti.Film ne komediydi ne romantikti.Filmin IMDB Puanı 3.1 zaten.Tekrarlıyorum kesinlikle gitmeyin.Beklentilerimin olmamasına karşın beğenmedim.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><