11 Şubat 2010 Perşembe

3 kadına araba çarpar ve ölürler. Tam cennete gireceklerken Cebrail gelir ve der ki;

— İçerisi ördek dolu; sakın ördeklere basmayın cezalandırılırsınız.

— Tamam. diyerek içeri girerler. İçerisi gerçekten ördek doludur. Ama o kadar çoklardır ki üzerine basmamak mümkün değildir.Nitekim biri basar üzerine ördeğin. Hemen Cebrail görünür ve yanında da çirkin bir erkek getirir, kadının koluna kelepçeler.

— Bundan sonra bu adamla yaşayacaksın! denir. Diğerleri;

— Yandık hiç çekilmez bu herif! Bari dikkat edelim. derler. Ama bir kaç gün sonra diğeri de basar bir ördeğin üzerine.Onun da koluna çirkin bir erkek kelepçeler Cebrail. 3.cüsü;

— Yooo! Ben kesinlikle basmamalıyım! O kadar dikkat eder ki, hiç bir ördeği çiğnemez. Bir yıl sonra Cebrail elinde yakışıklı bir erkekle görünür. Kadının koluna kelepçeler adamı. Kadın adama döner;

— Yaşasın! Ördeğe basmadım diye seni bana ödül olarak yolladılar!! Adam döner kadına ve:

— Salak kadın, ördeğe ben bastım!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><