27 Şubat 2010 Cumartesi

Prison Break

Uzun zamandır yazmıyordum.Arada bir fıkra filan koyuyordum bloga ama kendim bir şey yazmadığımdan dolayı bir anlamı olmuyordu.Bunun için sizlerden özür dilerim ama blogumu takip etmeyerek beni stres altında bırakmadığınız için teşekkür ederim.Beni tanıyanlar bilir.Çok çabuk sıkılırım.Örnek olarak:blogu edebiyatla ilgili bir şeyler koymak için açtım.Sonra baktığım filmleri yazdım.Ondan da sıkıldım fıkralar koymaya başladım.Şimdi de baktığım dizileri yazacağım.Tabiki bu yabancı diziler olcak.Çünkü Türk dizilerine bakmam ama baksamda yazmam.Çünkü herkes sıkıntıdan Tv başında dizilere baktığından herkesin Türk diziler hakkında bilgisi var.Ama yabancı dizilere herkes bakmaz.Neyse Prison Break'e dönersek dizi hakkında bir şeyler yazıyım.

İlk önce Prison Break tahmin ettiğiniz gibi ABD yapımı bir aksiyon dizisidir.2005 yılında başlamıştır dizi.Abd'de Fox kanalında gösterilmeye başlanmıştır.Bizde ise ilk CNBC-e gösterilmiştir.Dizi 4 sezon gösterimde kalmıştır.Bölüm sayısı 79 ve +2 özel bölüm oluşmaktadır.Dizinin kazandığı ödüller:

  • 2007 Australian Film Institute
    • En İyi Aktör - Dominic Purcell
  • 2006 People's Choice Award
    • Favorite New TV Drama
  • 2006 American Latino Media Arts Awards
    • Televizyon Komedi ve Drama Dalında En İyi Çıkış Yapan Yönetmen - Jesús Salvador Treviño

Diğer yazımda Prison Break'in sezonları hakkında yazı yazacam.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><