1 Mart 2010 Pazartesi

Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri

— İyi günler ben Sedef. Nasıl yardımcı olabilirim?
— Kaç para?
— Pardon.
— Borcum, kaç para kardeşim!!.
— Beyefendi siz kimsiniz?
— A…. şerefsizleri. A…. O..’su günde 10 sefer arıyorsunuz borcu ne zaman yatırıcan diye!!Şimdi de tanımıyor musunuz?
— Beyefendi küfretmeyin! Günde binlerce insan arıyor. Nerden bileyim?Siz kimsiniz?
— Selim Yurd... Ben
- Kayıtlarınıza ulaşacağım, bir saniye! Evet, bin üç yüz elli lira seksen Yeni kuruş borcunuz var!

— Bu mu yani olay? Koca banka ben parayı verince rahatlayacak mı?.
— Beyefendi bu bir borç ve gecikmiş bir borç! Ödemeniz gerekir.
Ben de biliyorum onun için aradım işte. Adamı hasta ettiniz be.10 gündür. Neyse yolla birini alsın parayı.
— Beyefendi siz getireceksiniz parayı.
— Ne demek, yolla birini alsın parayı! Birde orda sıra bekliyecem. Oldu be, dükkanı mı…………


— İyi günler ben Hakan.. Nasıl yardımcı olabilirim?
— Aaa ben Yapı Krediyi aramıştım. İlk başta telefona hoş geldiniz Yapı Kredi dedinir ya..
— Tamam, hanımefendi burası Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri nasıl yardımcı olabilirim.
— Be oğlum, az önce Hakan dedin ya..


— İyi günler ben Nazlı. Nasıl yardımcı olabilirim?
— Kredi kartım ne zaman gelir? Bankadan vermiyorlar eve gelecekmiş..
— World Kart mı?
— Evet..
— İsminiz Nedir?
— Haluk Saygın
- Ne zaman başvurdunuz?
— Ben başvurmadım.
— Başvurmadıysanız neyini soruyorsunuz beyefendi?
— Televizyonda gelin size de World Kart Verelim diyorsunuz ya.
— Beyefendi başvurmadan kart verilir mi hiç.
— Öyle desene be kardeşim…. Bu reklamlar çok üçkâğıtçı..


— İyi Günler Ben Sinan Nasıl Yardımcı Olabilirim
İyi günler, araba almak istiyorum da.
— Pardon. Ha kredi için mi arıyorsunuz?
— Evet, araç kredisi
Faiz oranlarını mı öğrenmek istiyorsunuz?
— Hem onu hem de kaç para verirsiniz?
— Alacağınız aracın modeline göre değişir. Üstelik 0 km alıyorsanız, arabayı satın alacağınız yer hallediyor bu işlemleri.
— Ya biz bir yerden araba almıycaz, arabamız var zaten
Peki neden öğrenmek istiyorsunuz?
— Babam arabayı bana satıyormuş gibi gösterecek. Sizden para alıcaz.Bi düğün muhabbeti varda. Ben çalışmıyorum. Bu nedenle tüketici kredisi alamıyorum. Biz size ara ara öderiz onu.
— Valla çok açık sözlüsünüz ama bu şekilde size kredi vermezler.Araba kaç model?
— 92 Kartal

Çok az kredi çıkar.
— Canım 2000 model Pejo deriz
Oldu oldu. Siz gidin hemen bir şubeye bana anlattığınız gibi anlatın.
— Oldu, iyi günler çok sağ olun..


— İyi günler ben Yeşim.. Nasıl yardımcı olabilirim?
Hürmetler Akbank’ın telefonunu verir misiniz?.
— Beyefendi burası Yapıkredi 118 değil!
— Allah Allah!! biz bilmiyor muyuz? ikinizde bankasınız işte ölür müsün bi yardımcı olsan.
— Bilmiyorum telefonu beyefendi.
— Bilen biri vardır bir sor bakalım yanındakilere
— Kimse bilmiyor beyefendi!
— Ne zaman sordun da cevap veriyorsun. Kodumun kafasızı..



— İyi günler ben Melek.. Nasıl yardımcı olabilirim?
— Pınar Hanım orada mı?
— Yok, şu anda. Ben nasıl yardımcı olabilirim?
— Yok, bana Pınar Hanım lazım.
— Bankayla ilgili değil mi?
Yok, başka bir şey soracaktım.
— Burada sadece bankacılık hizmeti verilir! Tanıyorsanız cebinden arayın!
— Sende var mı cebi?
— Hayır yok!
— Valla bul şunu be. Peki, çıktığı biri var mı, biliyor musun?


Telefon Kapatılır..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><