21 Mayıs 2010 Cuma

Sen ve Ben

herkes dört gözle tatili beklerdi


bense okulların açılmasını


çünkü seni görmek vardı koridorlarda


ve bana güleceğin günü beklemek.




ben okul bahçesindeki ağaca, başharflerimizi


sen gönlüme sevdanın adını yazmıştın


ben sırama isimlerimizi


sen kalbime ilk aşkı yazmıştın.




senden sonra sana yazdığım şiirlerden


haberin bile yok


ve yağmur yüzüme vuruyor


ve soğuk.




okuldan sonra


her dolma kalem, her lacivert kravat


her beyaz gömlek ve yakalık


ve her 12 aralık


sen gelirsin aklıma


çocukluk işte, belki de ilk Aşk


belki de ilk delilik.




seversin demiştin ya hani bundan sonra da


inan ki o kadar kimseyi sevemedim


ve o iki kelimeyi senden sonra kimseye


ama kimseye söyleyemedim.




belki hiç olmadın benim için


belki de azdın


ama olsun


ben hep sana şiirler yazdım.




ceketimi ve kravatımı saklıyorum hala


birinin üzerinde tebeşir


birinin üzerinde ayran lekesi


ve Seni Seviyorum Hala


elmayı da, havayı da, suyu da




ve bilmeni istemiyorum hala


sana şiirler yazdığımı


ve bilmeni istemiyorum bütün bunları


çünkü herşey böyleyken güzel


en dokunulmamış, en yaşanmamış


ve en tadılmamış haliyle.




bir sahilde elele dolaşılmamış


ve bir kafede çay içilmemiş haliyle


herşey


böyleyken güzel belki de




ama sen gönlüme sevdanın adını yazmıştın


ben aşkına tutulmuş bir deli candım


sen gönlüme sevdanın adını yazdın


ben aşkına tutulmuş seni ararım.


Seni Seviyorum...




Uğur Arslan



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><