27 Temmuz 2010 Salı

Nba'den Diyeceklerim Var &18


Sakatlığı nedeniyle yaz ligi maçlarını kaçıran Jonny Flynn kaynaklara göre 3 veya 4 ay parkelerden uzak kalacak.

Suns, Taylor Griffin'in kontratını fesh ederek oyuncuyu serbest bıraktığını açıkladı.

Cleveland Cavaliers ve Minnesota Timberwolves arasında takas gerçekleşti.Cavaliers, Ramon Sessions , Ryan Hollins ve 2013 ikinci tur draft hakkı alırken karşlığında Timberwolves'a , Delonte West ve Sebastian Telfair'ı yolladı.Minnesota bu takas sonrasında bir hamle daha yaparak West'i serbest bırakacak.

Chris Paul ve New Orleans Hornets yönetimi arasında beklenen toplantı gerçekleşti.Paul toplantının ardından böyle konuştu ;

''İyi bir toplantı oldu. Kazanma arzumu ve isteğimi onlara söyledim. Ve onların takımın geleceği hakkında bana sundukları fikirleri gerçekten beğendim. Hornets forması altında kariyerime başladım ve bu organizasyonu temsil etmeyi umuyorum.''

Şimdi ise CBS'ten Ken Berger, tüm bu açıklamalara rağmen Paul'ün takas isteğinden vazgeçmediğini söylüyor.Noluyor lan?LeBron bitti şimdi işimiz gücümüz Paul mu oldu?

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><