28 Temmuz 2010 Çarşamba

Young Boys 2-2 Fenerbahçe / Sevdim Seni


Maçtan önce bizim arkadaşlara filan maç berabere bitecek demiştim.Ama bizim arkadaşlar Fb'li olunca beni pek dikate almamışlardı.Yarın görürler onlar.

Berabere biter desem bile Fb'nin kazanmasını istiyordum bir Galatasaray taraftarı olarak.Ne de olsa Türk takımı ama maçtan önce yorum yapanları dinleyince bir anda düşüncemi değiştirdim.Bir İşviçreli takımı destekliyordum maçta.Zaten Young Boys desteğimi boşa çıkarmadı ve bana çok güzel bir maç izletti.Fenerbahçe eksikmiş yok suni çimmiş geçin bunları.Bahane bulmak kolaydır.Fark atabilirlerdi dua edin bence bu sonuca.Bu arada Alex maçta oynuyormuş :D.

Neyse yazının amacıma dönersek bir İşviçre takımını çok sevdim.Zevk veren takımlar listeme girdi.Tam istediğim oyun stiline sahip.Arkada 2-3 kişi bırak diğerlerinin hepsi gol peşinde.Mahalle maçlarında vardır ya beraber savunma beraber hücum.Tam öyle bir takım Young Boys.Şampiyonlar Ligi'nde ben bu takımı görmek istiyorum.Kadıköy'de Young Boys bozgununa dikkat edin.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><