5 Ağustos 2010 Perşembe

Asafa Powell 100 Metre Yarışından Çekildi


Diamond League'in Stockholm ayağında, Usain Bolt ve Tyson Gay ile karşılaşmaya hazırlanan Powell, sakatlığı nedeniyle 100 metre yarışından çekildi.

Son kez antremanda kendini deneyen Powell, takozdan çıkış yaptıktan sonra büyük bir acı hissettiğini söylemiş. Bolt ve Gay ile yarışma fırsatını kaçırdığı için büyük üzüntü duyduğunu söylemiş.Powell yaptığı açıklamada;

"Bu sezon çok formdaydım ve iyi yarışlar çıkarıyordum. Bu yüzden kazanmak için büyük bir şansım olduğunu düşünüyordum. Yıkılmış durumdayım. Çünkü uzun süredir bu yarışı bekliyordum" diye konuştu.

Neyse zaten umudum Gay'dı.Ondan sorun olmadı Powell'un çıkması ama olsa iyi olurdu.

Diamond League Stockholm GP'si yarın akşam 21.00'de NTV Spor'dan canlı yayınlanacak.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><