26 Aralık 2009 Cumartesi

Arama Evden

Karikatür kendini anlatıyor ama ben genede biraz bir şeyler demek istiyorum.Bir defa ben birini aradığımda telefonu kapalıysa sinirleniyorum.Niye mi?Ben telefonu fazla kullanmam kullandığım zamanlar çok acil durumlardır.Aradığım kişilerde yardımı dokunacak ama işi olmayan arkadaşlar.Artistlik olsun diye kapatıyor adamlar.Ölsek bunların yüzünden.Tamam hadi günahlarını almıyalım.Haklılık payları var.Belki şarjları filan bitmiştir.


Ama aradığında telefonu açmamak ne?Tamam adamın işi olur ama yani ben tanıyorum adamı.Yanından telefonu ayırmaz.Kızla mesajlaşır sürekli.3 aydır mesajlaşıyor hala bir şey yok ama neyse.İkinci defa aradım mı hemen açar çünkü birincisinde ben meşgulum mesajını vermiştir.Kızla çıksan ciğerim yanmıyacak.


Birde geceleyin beni evden ararlar.Anne heyecanlı hemen aklına birine bir şey mi oldu acaba diye düşünüyor.Arama evden ara cepten sürekli açık ama adam beleşçi evden aradığında kontur gitmeyecek.Kaç defa uyarıyoruz sen cepten ara ben sana kontur göndercem diye ama takan yok.



Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><