26 Aralık 2009 Cumartesi

Kötü Özelliklerin Hepsi Sen de Mi Var?

Dün okulda yaşanan bir olayı anlatayım.Son derse gircez arkadaş milleten para dileniyor.Yol param yok diye.Bir çok kişi vermedi.Bende para yoktu son derste ne parası olcak.Veremedim tabi ki.Sonra yanımdaki arkadaşlardan istedi.Biri yemin etti ‘‘Valla para yok diye.’’O da başka kapıya yöneldi bu yeminden sonra.Sonra gelen arkadaş yıl başı yaklaşıyor eski paraları elden çıkartın dedi.Yemin eden arkadaşta olayı anlamadı .Cebinden 1 YTL çıkardı.


-Bu paraları mı dedi?


Tabi bende hani len para yoktu filan dedim.Güldü.Hoca geldi herkes yerlerine geçti.Olay unutulup gitti bence.Ama ben unutmam.Allahtan arkadaşım.Dostum filan değil yoksa koyardı be.Hem uyanık değil hem yalancı hem de kötü espiriler yapıyor.Bir çok kişide aynı özellikleri taşıyor.Olanda ülkeye oluyor.



2 yorum:

Unknown dedi ki...

blog listesine ekledim; ama hata veriyor. hatta en altta gözüküyorsun, güncellemeler çıkmıyor. blogger bazen saçmalıyor. benimki de bir ara öyleydi:))

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Tamam abi saol kolay gelsin.

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><