24 Aralık 2009 Perşembe

Ben

Ad:Ferit
Yaş:16
Meslek:Hayatını öğrenmeye çalışan bir öğrenci

Kendim hakkında verdiğim bilgiler bence yeterli.Şimdi bu blogu niye açtım?

Sınıf öğretmenimin rehberlik derslerinde sürekli şiir okuması ve sınıfın hiçbir şey anlamamasından sonra bir farklı insan ben oluyum düşüncesiyle açtım bu blogu.Zaten ilerde olacağım mesleğe hem yardım edecek hemde eski adıyla Öss'yi geçmem için lazım olcak edebiyat.Seviyorum ben bu edebiyatı.Aslında edebiyatımı seviyorum yoksa kitaplarımı ora tartışılcak konu ama neyse.Çok uzattım.İlerde iş ararken yeteri kadar zaten kendimi tanıtacam.Şimdilik yeter.Size bu blogun ilk şiiriyle veda ediyim.Aşağıda şiiri ben çok sevdim.Tamam şair çok çelişkili ama şiir güzel be kardeşim.Şaire göre değilde şiire göre yorum yapın lütfen.

"Her şey bir rüzgâra bakıyor ağabey
Bakma esrar çekip mayıştıklarına
Bir gün var ya bu Mağribli çocuklar
Bir gün yakacaklar Paris’i" (H.Albayrak)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

edebiyat ilgisi var ama imla bilgisi yok.. bu da ne tezat.. arkadaşım madem ilgilisin edebiyatla;

ağır ağır çıkacaksın o merdivenlerden.

öyle üç beş gün kimse uğramazsa bloguna çekip gitmiceksin.kimse yorum da yapmayabilir ama yılmayıp okunası yazılar yazıcaksın ki yorum yapılsın. yoksa yorumsuz resimlere kim ne yorum yapsın?zaten yazmışsın "yorumsuz"

neyse.kolay gelsin.izle bakalım kendi kendini.

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

İlk önce saol sanada kolay gelsin.Sanane ...Benim blogum değil mi istediğim resmi koyarım istediğim yazıyıda yazarım.Ozaman yazma istediğim yoktu.Fotolarla geçiştiriyordum.Şimdi yazma isteğim geldi.Bak bakalım nsl yazılar yazıyorum nsl yorumlar alcam.Ben bunu anladım sen demekki bu blogu ciddiye aldın ki böyle bir yorum bıraktın.Hadi sanada kolay gelsin.Daha blogu incelemeden yorum yapıyor adama bak ya.

TEK BAŞIMIZA KALSAK DA BAĞIRIRIZ ELEŞTİRİRİZ TEBRİK EDERİZ

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><