5 Temmuz 2010 Pazartesi

Boğazlarım Seni



İşten eve dönüyorum.Mecidiyeköy'den bindik işte.Avcılar'a gidiyoz.Bir koltuk buldum oturdum.Açtım kitabımı okuyorum.Ama bunalıyorum da aynı zamanda.Kalktım baktım klimalar çalışmıyor.Bir güzel küfür ettim içimden.Neyse Şirinevler durağına gelmişiz o sırada.Arkalardan bir tane abi indi.Merdivene yürürken bizim şöföre:


Kaptan niye açmıyorsun klimalara?

Artist metrobüs şöförü ise:Sanane lan.Sanane nerden biliyorsun açmadığımı?

Daha yeni indim bak halime.

Git lan işine filan dedi.Neyse adam gitti.Merdivenden çıkarsan artist ve aynı zamanda şerefsiz şöför kornaya bastı.2-3 defa.Adam bakınca ''Boğazlarım seni'' dedi.Arkadaki abiler filan güldü.Bir şekilde halloldu işte.Neyse sonuca gelirsek;

Metrobüs olsada halimiz gerçekten duman olurdu.Yapanlardan allah razı olsun.Ama abiciğim yaptınız bari adam akıllı olsun.Full doluyken içeriye yolcu almaya çalışma.Şerefsizlik yapma.Aç klimayı.Bayılmasın millet.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><