10 Temmuz 2010 Cumartesi

Eda Erdem


Bugün baktığım Türkiye-Yunanistan maçında bir güzele vuruldum.Tamam bazılarınız diyorlardır daha yeni mi gördüm filan da filan ama ben voleybol maçlarına bakmazdım.Sorsan voleyboldan kaç oyuncunun ismini bilirsin.Bir Neslihan derim.Diğerlerini söylüyemem.Sevmem voleybolu ama Ntvspor'da maç olduğu öğrenince bir bakıyım dedim.İyiki de bakmışım.Eda'nın sayesinde(bu ne samimiyet) artık voleybol maçlarına bakacam.

Neyse maça dönersek Türkiye,Yunanistan'ı 3-1 yendi.İlk sette başa baş giden oyunda 2. teknik moladan sonra Yunanistan farkı açtı ve ilk seti kazandı.Bu setten sonra millilerimiz diğer setleri kazandı ve salondan galibiyetle ayrıldı.

Yunanistan'la diğer maçımız 11 Temmuz Pazar günü saat 18.00'de NTV SPOR'dan canlı yayınlanacak.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><