7 Temmuz 2010 Çarşamba

Tarihe Geçebilecek Mi?



Berbat bir sezon geçiren Miroslav Klose 4 senede bir düzenlenen Dünya Kupasında kendini buldu.Turnuva başından beri attığı 4 golle Dünya kupalarında attığı gol sayısını 14'e çıkardı ve bu kategoride Gerd Müller ile beraber 2.liği paylaşıyorlar. Tahtta ise attığı 15 golle Ronaldo bulunuyor.


Klose eğer bu akşamki maçta bir gol atarsa Ronaldo ile birinciliği paylaşacak.Ama asıl önemli olay bana göre atacağı 2 gol ile Güney Afrika gol kralı olma yolunda büyük bir adım atacak olması.


Villa ve Snejder'in 5 golü bulunuyor.Snejder finale çıktı.Villa ise bugün Klose kapışacak.Forlan'ın da 4 golü bulunuyor.Oda üçüncülük maçında atacağı gollerle gol kralı olabilir.


Eğer Klose tarihe geçmek istiyorsa bu kupada gol kralı olmalıdır.2006 gol kralı olan Klose bu senede eğer gol kralı olursa 2 defa gol kralı olan tek oyuncu olcak.Bana göre Ronaldo'yu geçmekten daha önemlidir.Zaten gol kralı olursa Ronaldo'yu da geçmiş olacak.






7 yorum:

koala dedi ki...

Hakikaten, sezon içinde sapır sapır döküldü Klose ve Podolski ama kupaa patladı

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Abi ilk önce yorumun için tşkler.

Klose 4 yılda bir oynuyor bana göre :D.

Bu arada abi umarm ayıp olmaz ama bir şey demek istiyorum izninle.Benim blog senin Atesi üstünde pisenler bölümünde bulunuyordu ama bir sabah girdim baktım yok.Bende bir kusurumuz olmuştur diye bir şey demedim ama yorum yaptığına göre bir sorun yok.Herhalde yanlışlık oldu.Eğer tekrar koyarsan oraya çok sevinirim.

koala dedi ki...

@ HayattanSıkıldıgımda; yok be deli misin? niye söylemiyorsun. birtakım ayarlar yapmıştım ondan kaynaklanabilir. koyarım tabii koymaz olur muyum..
podolski de öyle. kupalardan kupalara oynuyor.

koala dedi ki...

koydum bile

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Çok saol abi.Ewt podolski de öyle.

Abi son bir soru.Ya benim blog bir sende bide muharrembelgede en sonda görünmüyor.Diğer blogların hepsinde en altta görünüyorum.Ne kadar yazı yazsam da :S.Bunla ilgili bir çözüm biliyor musun?

koala dedi ki...

onun bir çözümü yok
kimileri güncellemeye göre sıraya alıyor benim gibi, kimileri de blogları kendileri sıralıyor. senin yapabileceğin hiçbir şey yok yani

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Tam olarak anlatamadım ben.Şimdi sen güncellemeye göre alıyor ya diğer bloglarda öyle yapıyor ama gene benim blog en altta yer alıyor

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><