10 Temmuz 2010 Cumartesi

Nasip Değilmiş


Aslında bu nasip olayı Uruguay içinde geçerli.İlk önce Klose hakkında yazıyım.Eğer 2 gol atsa bence gol kralı olcaktı hemde Ronaldo'yu geçecekti.Ama grip salgı yüzünden oynayamadı ve 14 golle kaldı.2014 Brezilya Dünya Kupası'na eğer getirilirse bence bu rekoru geçecektir ama Müller'de 3. dünya kupasında da Klose'yi geçecektir bana göre.Klose'nin tarihe geçmesi için gol kralı olması gerekiyordu ama nasip değilmiş.

Uruguay'a gelirsek Forlan'ın kullandığı frikik üst direğe çarptı ve maç uzatmaya gitmedi.Bu arada faul olunca dedim ki "Allahım şut üst direğe çarpsın öyle bitsin maç '' dedim.Artık her ne kadar benim istediğimle oldu bilemiyecem ama bu da nasip değilmiş.

Bu arada iddaa kuponu hazırlamıştım.Bu maça 4-6 gol aralığı vermiştim.Finale ise ilk yarı İspanya, ikinci yarı gene İspanya vermiştim.Eğer tutarsa kupon çok üzülürüm.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><