23 Temmuz 2010 Cuma

Öğretmen Ve Medya Dediğin Budur


İlk önce olayı anlatıyım.Efendim Kütahya'nın Pazarlar ilçesinde öğretmenlik yapan Faruk Ünver , Güiza'yı bonservisiyle transfer edecek takıma, kaplıca bölgesindeki 12 bin metrekarelik arsasını bağışlayacakmış.

Faruk Ünver demiş ki: ''İki sezondur bizlere saç baş yolduran ve gol atamama rekorları kıran Daniel Güiza'yı bonservisiyle alacak takıma, kaplıca bölgesindeki 12 bin metrekarelik arsamı hibe edeceğim. Bunu, Güiza'dan kurtulmamız şerefine vereceğim. Sadece hoşuma gitmeyen bir takım var, oraya giderse arsamı vermem. O takımın adı da bende saklı kalsın. Fenerbahçemizin Güiza'dan kurtulmasını canıgönülden istiyoruz. Takımımıza canımız ve malımız feda olsun.''

Arsanın değeride 50 bin liralarda bir şeymiş.

Şimdi olaya geyiğine bakarsak komik.Tam eğlenilecek haber.Ama olayı biraz kurcalarsak bir şeyler karşımıza çıkıyor.

Bir çok haber sitesi(gazetelerin siteleride dahil) olayı bir ajanstan almışlar ve kopyala-yapıştır yapmış.Gülüp geçmişler.Ama ben gazeteci olsam bu soruyu sorarım ;'' Hoca sen bu 50 bin lira değerindeki arsayı nerden buldun''.Ha belki miras kalmıştır.Adamın günahını almıyalım ama insan şüpheleniyor.Ne de olsa burası Türkiye.Asgari ücretin bilmem kaç katını alıpta eylem yapan öğretmenlerimiz var.Neyse bizim öğretmene dönersek:

Ben öğretmeni çok beğendim.Benim öğretmenim budur.Bir anda ünlü olur.Gündem yaratır.Derste iddaa oynar.Futbol hakkında muhabbet eder.Gıcık kaptığını geçirmez.Yalakacıları baş tacı yapar.Öğretmen dediğin budur.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><