22 Temmuz 2010 Perşembe

PotasıDelik Röportajı / Part 2


Klavyenin bozulmasından dolayı röportajın geri kalan kısımlarını bloga koyamadım.Biraz geç olcak ama geri kalan kısımlarını da en kısa zamanda koyacam.

İlk partı okumak için tık.


Ben : Artık FA piyasasına dönebiliriz.Miami’ye geçmeden önce New York hakkında bir şeyler demek ister misin?


Mert : New York basını dergi ve gazetelerindeki manşetlerle Lebron'a olan tepkilerini gösterdiler.New York yinede şanslı sayılabilir.Amare'yi aldılar,ayrıca Eddie Curry'nin ölü kontratıyla iyi bir point guard takas edebilirler.


Ben : Miami.Wade-Bosh-James.Yetmiyor her gün bu oyuncuyla ilgileniyor diye haberleri çıkıyor.Ne diyorsun Miami’ye?


Mert : Oh yea Pat Riley demek istiyorum.Yakında Riley Miami'de diye bir başlık atarsam bloguma,kimse şaşırmasın.


Ben : James demişken Cleveland’ı atlamayalım.Cleveland taraflarları James’in kendi takımları seçmemesi sonucu James’in formalarını yaktı.LeBron doğru olanı mı yaptı sence?


Mert : SI'ın kapak pozundan sonra Lebron'a acımaya başladım desem hiç yalan olmaz.Lebron nasıl kaldıracak bunu bilemiyorum.Ya belki elinde somut bir şey hissetmek için doğru olanı yaptı,ancak onun tarzında bi oyuncu bunu yapmamalıydı.


Ben : James’in Miami seçmesinden sonra Cleveland Cavaliers'in ortaklarından Dan Gilbert Cleveland taraftarlarına açık mektup yayınladı.Kısacası bunları dedi: Kişisel olarak garanti ediyorum ki Cleveland Cavaliers,kendini kral olarak adlandıran Lebron James'ten önce bir şampiyonluk kazanacaktır.Bu sence mümkün olabilir mi?


Mert : Cleveland ancak 2020'ler bir şampiyonluk görür.


Ben : Diğer takımlara geçmeden önce bir arkadaşım bunu sormamı istedi. “Kobe ile Lebron James'i niye sevmiyor?” dedi.Bende söz sorcam dedim .O yüzden soruyorum .Yoksa cevabı bilinen bir soru.Bu arada ek bilgi:Türkiye’de Cleveland’ı tutan kalmamış.


Mert : Evet orası malum.Türkiye'de koyu şekilde NBA'deki takımlara bağlı taraftar grupları var bunu biliyoruz.Ancak %75 i yıldız oyuncular veya sevdikleri oyuncular var diye o takımları tutuyorlar.

Kobe'nin 50-60 salladığı yıllar benim en apaçi olduğum dönemlerdi.O zamanlarda yaptıkları hiç hoşuma gitmezdi.Shaq'la yaşadıkları da buna dahil.Lebron'un ise tarzını hiç beğenmedim.Sahadaki dışındaki.Yaptığı şeyler özellikle.Aslında var olmayan lakapları bunda oldukça etkin rol oynuyor.Chosen,king v.s


Ben : Dallas’a geçelim. Nowitzki Dallas'la 4 yıllığına 80 milyon dolara anlaştı.Her sene Dallas bu sene başaracak diye bir söze başlıyoruz ama hiç başaramadı.Sence bunun nedenleri neler?


Mert : Dallas'ı , Hollanda Futbol Milli takımına benzetiyorum.Her zaman geliyorlar ama bir türlü başaramıyorlar.Nowiztki'nin kalması gayet normal.Yine olacağını düşünmüyorum.2006'da bitirmeleri gerekliydi.


Ben : FA piyasında çıldıran GM’ler var.Gay’a,Amir’e,Joe’ye,Gooden’a ve Haywood’a gereğinden fazla para veriyorlar.Sence bu durumun nedeni nedir?


Mert : Anlamak mümkün değil.Lokavt hiç uzak değil.Seneye gerçekleşecek diye düşünüyorum.


Ben : Bir böyle GM’ler varken diğer tarafta Blake’yi 4 yıllığına 16 milyon dolara Lakers’a getiren GM’ler var.Lakers’tan nefret ederim ama herhalde basketboldan gerçekten anlayan herkesin takdir ettiği bir hamle yaptı.


Mert : Bazı Gm'ler hayal dünyasında yaşıyor ve bunu gerçek hayata aktarıyor olabilir.


Ben : T-Mac hayranıyımdır.Sence T-Mac napacaktır?


Mert : Öyle bir oyuncunun hayranı olmak zor,allah kolaylık versin.T-mac artık mle bir kontrata talim edecek,göz önünde olmamaya alışacak,daha sonra tarihin derinliklerinde yerini alacaktır.


Ben : Orlando Duhon sözleşme imzaladı.Sence Duhon iyi bir yedek olabilecek midir?


Mert : İstikrarlı olduğu söylenemez ama 2.guard olabilir.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><