24 Temmuz 2010 Cumartesi

PotasıDelik Röportajı / Part 4



4. Part bu röportajın son partıdır.2 gün sonrada Nihat Emre'yle yaptığımız röportajı yayınlamaya başlarız umarım.


lk partı okumak için tık.


İkinci partı okumak için tık.


Üçüncü partı okumak için tık.


Ben : Favori oyuncularımı söyler misin?


Mert : Geçmişten Michael Jordan,Magic Johnson.Aktif oyunculardan;Shaquille O'neal,Teodosic,Charles Smith..


Ben : Bu kadar basketbol konuşmak yeter herhalde.Çok iyi Nba yazıları yazıyorsun.Basketbolla da aran iyi.Peki futbol diğer sporlar.Onlarla aran nasıl?


Mert : Futbolla aram çok iyidir.Ancak her türlü spordan bu derecede yakından ilgilendiğimi söyleyemem.Futbol,Basketbol,Voleybol,Tenis ve F1'i yakından takip etmeye çalışıyorum.


Ben : Bildiğim kadarıyla Fb’lisin.Bursa devrimi hakkında bir şey demek ister misin?


Mert : Sonuna kadar hak ettiler.Fenerbahçe kendi başarısızlığını kendisi yarattı.Son haftadan önceki 9 lig maçının hepsini kazandı.Eğer bunu başarmasaydı,Bursa açık ara şampiyon olabilirdi.


Ben : Biliyorsun Fb Stoch’u,Gs Cana’yı,Bjk Q7’yi ve bir çok Anadolu klüplerimizde oldukça güzel transferler yaptı.Sence bu transferler ligin seviyesini artırdı mı?


Mert : Ya ligin seviyesinin 3-5 adamla artacağını düşünmüyorum.Bu arada Q7 dışında diğer oyuncuların çokda ekstra olduklarını düşünmüyorum.Mantık değişmeli futbolumuzda.


Ben : FIFA Dünya Kupasını konuşmazsak olmaz. Dünya Kupasında aklında kalanlar neler?


Mert : Vuvuzela,Jabulani,Ahtapot Paul


Ben : Ahtapot Paul’u Turgay Demirel Türkiye’ye getircem dedi.Sence getirebilir mi?


Mert : Allah Turgay Demirel'e akıl fikir versin.


Ben : Türk Spor Medyasında beğendiğin isimler varmıdır? Kimleri okursun veya dinler/izlersin?


Mert : İnternette takip ederim genelde.Batug.com'daki yazılara bakarım.NBA Türkiye dergisi çıktı tekrardan,onu almaya başladım.


Ben : Neyse birazda bloglar hakkında soru soruyum.Blogu sorumluluk olarak görüyorsun musun?


Mert : Sorumluluk olarak gördüğümde sıkıcı bir hal alıyor.Özellikle tatile çıkıp,geri döndüğümde başlamak çok zor oluyor.


Ben : Takip etmekten sıkılmadığın bloglar var mı?


Mert : Maliano,Konyalıportlandlılar,PC Lion,Aceta Balsamico..İlk bunlar geldi aklıma.


Ben : Yeni blog yazarlarına önerilerin nelerdir?


Mert : Hep yazsınlar.


Ben : Son olarak eklemek istediğin bir şey var mı?


Mert : Kendinize iyi bakın..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

Yorumda Bırak



><